Kundeservice

Vores Ofte Stillede Spørgsmål har til formål at give dig hurtige svar omkring bestilling, levering, reklamation, tilbud og vores produkter.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at bruge vores kontaktformular her eller sende os en mail på info@retruly.dk

Ofte Stillede Spørgsmål

Bestilling

Hvordan bestiller jeg en plakat?

Når du har forelsket dig i en eller flere af vores mange plakater, så er det bare med at få dem bestilt, så de kan komme op at hænge derhjemme. Men hvordan gør du så det? Det gennemgår vi for dig nedenfor:

  1. Klik dig ind på den plakat, som du gerne vil bestille
  2. Vælg din ønskede størrelse. De fleste af vores plakater findes i henholdsvis 21x30 cm, 30x40 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.)
  3. Klik "Læg i indkøbskurv"
  4. Gentag ovenstående 3 trin, indtil du har alle de plakater, som du gerne vil købe, i din indkøbskurv.

Herefter, vil du, i din indkøbskurv, kunne se en knap med teksten "Til kassen". Denne klikker du blot på, hvorefter du vil blive bedt om at udfylde en række nødvendige oplysninger. Vi spørger blandt andet om:

- Din e-mail adresse, så vi kan kontakte dig vedrørende din ordre, sende dig ordrebekræftelse og opdateringer på leveringen
- Dit navn og din adresse, så vi kan levere dine nye, flotte plakater det rigtige sted
- Dine betalingsoplysninger, så vi kan trække betalingen når plakaten er sendt.

Derudover, vil du blive bedt om at tage stilling til, hvorvidt du ønsker, at pakken leveres gratis til nærmeste pakkeshop, eller om vi skal sende den til din adresse mod betaling. 

Hvilke betalingsmidler kan jeg gøre brug af?

Du kan selvfølgelig betale med MobilePay.

Men vi accepterer også alle andre større betalingskort. Herunder VISA, Dankort, MasterCard og American Express.

Derudover, accepterer vi også betalinger fra ShopPay, GooglePay og ApplePay.

Hvordan ved jeg, at I har modtaget min ordre?

Umiddelbart efter, at du har gennemført betalingen af din bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse på den e-mail, som du angav under bestillingen. Tjek gerne om ordrebekræftelsen er endt i din spam/junk mappe.
Hvis du ikke har modtaget en sådan bekræftelse inden for 15 minutter, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vil vi med glæde hjælpe dig.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bør du tjekke din spam-mappe.
Hvis du stadig ikke kan finde den, kan der være sket en af følgende to ting:

Enten har du ved en fejl angivet en forkert e-mailadresse under bestillingen, eller også er der sket en fejl med din ordre. Under begge omstændigheder bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan se, hvad der er gået galt, og rette op på fejlen.

Vigtigt: Undlad venligst at placere en ny ordre, da ordren går direkte til produktionen i trykkeriet og vi derved kan komme til at trykke og levere din ordre dobbelt.

Levering

Hvor meget koster levering?

Levering koster 39,- og alle ordre, store som små, bliver leveret med PostNord til din hjemmeadresse. Vi leverer til brofaste øer i Danmark.

Bestiller du for 399,- eller over er din levering gratis!

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vi trykker, skærer og afsender dine plakater inden 3 hverdage. Derefter afhænger leveringstiden af PostNord. Til brofaste øer er pakken fremme på 1-3 hverdage efter afsendelse.

Leveringstid ligger typisk mellem 3 til 6 forretningsdage efter køb. Skulle der opstå der problemer, eller gå mere end 15 dage, bedes rettes henvendelse til kundeservice.

Vær opmærksom på, at leveringstiden kan være påvirket af eksterne forhold hos PostNord, samt påvirkes i travle perioder omkring Black Friday, jul og lignende.

Hvordan sporer jeg min pakke?

Vi kender godt følelsen. Man har bestilt den flotteste plakat og kan slet ikke vente på, at den bliver leveret. Derfor, er det rart konstant at kunne genindlæse Track & Trace-siden, for at se, hvor ens pakke er.

Du modtager automatisk et track & trace link, når vi har afsendt din pakke. Linket bliver sendt til den email, som du har oplyst under bestillingen.

Mangler du et track and trace link? Send os en mail til info@retruly.dk

Leverer I til udlandet?

Vi leverer ikke til udlandet pt.

Hvis du ønsker levering til udlandet, så kontakt os på info@retruly.dk, så forsøger vi at finde en løsning.

Er der forlænget levering i forbindelse med helligdage?

Ja.

Vores trykkeri holder lukket på helligdage og i weekender, hvorfor der vil være længere leveringstid henover påsken og øvrige helligdage.

Vi tager dog stadig imod ordre, men kan først behandle din ordre, når det bliver hverdag igen.

Returnering

Har jeg fortrydelsesret?

Naturligvis. Hos os må du gerne fortryde.

Vi tilbyder altid 14 dages fortrydelsesret til vores kunder, så længe plakaten er i original og ubeskadiget stand.

Tag fat i os hurtigst muligt. Brug kontaktformularen eller skriv til info@retruly.dk.

Hvordan returnerer jeg en plakat?

Hvis du ønsker at returnere en eller flere plakater, bedes du venligst kontakte os inden for 14 dage efter, at du modtager din vare.

Vi bekræfter herefter din returnering og beder dig sende plakater retur til:

Myhres
Toldbodgade 10, 4 (2. sal)
6000, Kolding

Når vi har modtaget varene igangsætter vi refundering. Herefter tager det typisk et par hverdage før du har pengene på din konto.

Bemærk at varene skal leveres tilbage i samme stand som de er modtaget for at returneringen godtages.

Bemærk at du er ansvarlig for at sende varen(e) retur, at varen(e) kommer retur i god stand. Omkostninger til returnering afholdes af dig som kunde.

Vi tager ingen gebyrer for administration af returneringer.

Hvad koster det at returnere en plakat?

Det koster ikke noget at returnere en plakat. Vi tager ingen gebyrer for administration af returneringer. Men du skal selv afholde fragtomkostninger ved returnering. Du bestemmer selv hvilken fragtleverandør du vælger til returneringen.

Reklamation

Hvad gør jeg, hvis min plakat er beskadiget?

Hvis din ordre er beskadiget, når du modtager den, bedes du kontakte os hurtigst muligt via info@retruly.dk med følgende oplysninger:

  • Den e-mailadresse, der blev brugt ved bestillingen
  • Ordrenummer
  • Kundenavn
  • Et eller flere billeder af skaden


Vi vil vende tilbage hurtigst muligt efter, at vi har modtaget din e-mail.

Hvad gør jeg hvis min plakat er forkert?

Hvis din ordre ikke matcher det du har bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt via info@retruly.dk med følgende oplysninger:

  • Den e-mailadresse, der blev brugt ved bestillingen
  • Ordrenummer
  • Kundenavn
  • Et eller flere billeder af fejlen


Vi vil vende tilbage hurtigst muligt efter, at vi har modtaget din e-mail.

Tilbud

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at benytte min rabatkode?

Kontakt os venligst hurtigst muligt, hvis du har glemt at benytte din rabatkode. Så finder vi en løsning!

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Kontrollér venligst, at du har skrevet den helt korrekt i rabatkodefeltet inden du betaler. Hvis ikke det virker, så tjek venligst om der er angivet en gyldighedsperiode for rabatkoden. Måske er den udløbet, eller måske skal du vente et par dage før den virker.

Hvis ingen af ovenstående situationer er gældende, kontakt os da venligst hurtigst muligt, så hjælper vi dig med glæde.

Hvor mange gange kan jeg bruge den samme rabatkode?

Som oftest vil det kun være muligt at benytte den samme rabatkode én gang pr. kunde.

Produkter

Hvilket papir trykker I plakater på?

Alle vores plakater trykkes på 200 grams mat offset papir. Vores papir er naturligvis Svanemærket.

Benytter I miljøvenlige materialer?

Ja. Vi har gjort os grundige overvejelser over, hvordan vi, på bedst mulig vis, kan reducere vores negative påvirkning af miljøet. Derfor benytter vi svanemærket papir og trykker først dine plakater når vi har modtaget din bestilling. Derved undgår vi unødig overproduktion og spild.

Er plakaternes farvenuancer de samme i virkeligheden som på hjemmesiden?





KONTAKT OS

Har du spørgsmål til din ordre, eller en generel forespørgsel?

KONTAKT OSDANSK KVALITETGRATIS FRAGT FRA KR. 399,-GRØNT KONCEPTIKONISK DESIGNRETRULY

Info@retruly.dk
CVR: 40983503
Siljangade 8, 3. 34
2300 København S

LINKS

INFORMATION

BETINGELSER

© 2024Retruly.

SPAR 10% PÅ DIN FØRSTE ORDRE

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og forkæl dig selv med nye plakater!

LÅS OP FOR TILBUDNEJ TAK

Ved at tilmelde dig accepterer du at modtage nyheder fra Retruly, vores seneste udgivelser og tilbud. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Er plakaternes farvenuancer de samme i virkeligheden som på hjemmesiden?

Plakaterne, som vi trykker er så naturtro som muligt til det originale motiv. Desværre, kan vi ikke garantere, at den plakat, som du ser når du bestiller, er nøjagtig ens, med den plakat som du modtager med posten.

Dette kan vi ikke garantere, da de billeder som du ser på hjemmesiden, afhænger af din skærms indstillinger, alder, opløsning, og mere. Det vil sige, at du måske ser lidt flere kontraster på din skærm, end en anden kunde ser på sin. En anden ser måske et lysere billede, mens en tredje, har en mørkere skærm, der dermed resulterer i et mørkere billede.

Vi kan derfor ikke altid garantere, at den plakat, som du modtager, har alle de samme farvenuancer, som den du ser når du bestiller. Når det så er sagt, så modtager du naturligvis ikke en blå plakat, hvis den er vist som gul på hjemmesiden. Hvad du til gengæld kan opleve, er at noget der ser meget gult ud, kan vise sig at være en anelse mere orange i virkeligheden.

Fik du ikke dit spørgsmål besvaret? Du er selvfølgelig altid velkommen til at sende os en mail på info@retruly.dk.

Kontakt os

Har du spørgsmål til din ordre, eller en generel forespørgsel?